Підключення до мережі Інтернет:

Як можна підключитися до Вашої мережі Інтернет?

У першу чергу необхідно подати заявку на визначення технічної можливості включення. Для цього є кілька способів:

  • Зателефонувати нам по тел: (093) 7777-904, (095) 7777-904, (098) 7777-904
  • Залишити заявку на нашому сайті: www.tv-net.com.ua
  • Прийти до нас в офіс – м Ірпінь, вул. Жовтнева, 9

Про результат визначення технічної можливості Вам повідомить наш диспетчер на протязі 1-3 днів.

Умови і строки підключення Інтернету до квартири

Підключається безкоштовно, в будній день з 9:00 до 18:00 на протязі 1-3 днів з дня подачі заявки. При підключенні будь-якого тарифу Інтернет в подарунок Ви отримуєте можливість безкоштовно підключити і насолоджуватися переглядом більше 70 каналів КТБ у відмінній якості!

Чи можливо підключення у вихідні дні?

Виконання заявок після 18:00 і в суботу розглядається в індивідуальному порядку.

Умови і строки підключення Інтернету в ПС

Після визначення технічної можливості (при позитивному результаті) в нашому офісі підписується договір, для цього необхідна особиста присутність, наявність паспорта та ІПН. Вартість підключення приватного будинку фіксована, становить 2500грн. і вноситься протягом трьох днів після підписання договору.

Підключення виконується протягом 30 робочих днів з дня оплати.

Чи можна прискорити терміни підключення ПС?

Можна! 30 робочих днів за 2500.00грн – це «Стандартне» підключення, «Оптимальне» – 15 робочих днів вартістю 3000.00грн., «Термінове» – 5 робочих днів, вартістю 4000.00грн.

Що входить у вартість підключення?

Ціна формується з вартості матеріалів, обладнання та виконуваних робіт. Тягнеться окремо виділена лінія з оптоволоконного кабелю по опорах. Кабель заводиться в будинок. У будинку встановлюється медіа конвертер (це пристрій, що перетворює сигнал з одного типу в інший). Від медіа конвертера виводиться звичайний мережевий кабель, який Ви, на свій розсуд, можете підключити до роутера або безпосередньо до комп’ютера.

Який роутер потрібно купити?

Підібрати роутер Вам допоможуть консультанти в магазині де Ви будете його купувати. Головне там повинен бути роз’єм WAN RG 45.

Підключення до КБТ:

Як підключитися до КБТ?

Підключитись до КТБ TV-NET дуже просто! В першу чергу необхідно зручним для Вас способом подати заявку на визначення технічної можливості:

• Зателефонувати нам по тел: (093) 7777-904, (095) 7777-904, (098) 7777-904
• Залишити заявку на нашому сайті: www.tv-net.com.ua
• Прийти до нас в офіс – м Ірпінь, вул. Жовтнева, 9

Про результат визначення технічної можливості Вам повідомить наш диспетчер на протязі 1-3 днів.

Скільки коштує підключення до мережі КТБ?

• Підключення квартири до КТБ – безкоштовне, при наявності технічної можливості підключення.
• Підключення приватних будинків до КТБ коштує 1000,00 грн, при наявності технічної можливості підключення.

Для діючих абонентів:

Що таке Особистий кабінет?

Особистий кабінет – веб-сторінка на Сайті Оператора, що містить статистичну інформацію про обсяг отриманих Абонентом Послуг, поточний стан Особового рахунку Абонента та іншу інформацію. Крім того, на цій сторінці здійснюється замовлення Абонентом конкретних Послуг та вибір Абонентом Тарифного плану на Послуги, що замовляються, зміна Тарифного плану, а також розміщуються спеціальні повідомлення Оператора для Абонента. Адреса сторінки входу до Особистого кабінету, логін та пароль Абонента вказується у наданій Абоненту при підключенні пам’ятці Абонента.

Як зайти в Особистий кабінет?

Увійти в “ОК” Ви можете через наш сайт www.tv-net.com.ua через посилання внизу сторінки «Особистий кабінет» або в адресному рядку вписати my.tv-net.com.ua. Логіном є номер Вашого договору (розрахунковий  рахунок), а паролем номер телефону, який Ви вказували в анкеті при підключенні.

Чи можна отримувати нагадування про термін оплати?

Можна, для цього Вам необхідно зайти в ЛК, розділ «СМС» і самостійно вибрати теми повідомлень, які Ви хотіли б отримувати.

Як змінити тарифний план?

Щоб перейти на інший тарифний план є два способи:

• Самостійно через ЛК (розділ «Зміна тарифу»).
• Написати заяву в офісі компанії.

У будь-якому випадку тариф змінюється з першого числа наступного місяця. Якщо тариф змінюється від більшого до меншого, то послуга є платною і плата дорівнює різниці між діючим і вибраним тарифами. Для приватного сектора зміна тарифного плану не запланована.

Як користуватися послугою «кредит довіри»?

Якщо Ви не встигаєте оплатити послугу в строк або платіж не дійшов вчасно, є можливість скористатися послугою «Кредит довіри». Ця послуга дозволяє мати доступ в інтернет з мінусовим балансом. Послугою можна скористатися самостійно через «Особистий кабінет» з 1-го по 10-е число кожного місяця, ця послуга безкоштовна. З 10 по 13 число вартість послуги «Кредит довіри» становить 10 грн. В інші дні місяця послуга не доступна.

Я оплатив послугу тиждень тому, чому мене відключили?

Якщо оплата через КБ “Приватбанк”, АТ “Ощадбанк”, і відділення зв’язку “Укрпошта” або інший комерційний банк вчасно не надійшла на рахунок, то за пред’явленням квитанції про оплату в офісі або скан копії квитанції відправлену нам на пошту info@tv-net .com.ua диспетчер може включити послугу не чекаючи коли платіж надійде до Вас на рахунок.

Як можна оплатити абонплату/підключення?

• У відділеннях ПАТ КБ “Приватбанк”, АТ “Ощадбанк”, і відділеннях зв’язку “Укрпошта”, без комісії. Оплату можна здійснювати, також, в іншому комерційному банку України з обов’язковим зазначенням Вашого особового рахунку. Інформація для оплати рахунку:
Одержувач – ТОВ «ТВ-НЕТ»
Код ЄДРПОУ – 37696527
Р / р – 26006060425874
Банк – ПАТ КБ “Приватбанк”
МФО – 321842
Призначення платежу – за телекомунікаційні послуги.
• У нас в офісі, за допомогою платіжного термінала, картками платіжних систем “Visa”, “Mastercard” або готівкою через термінал банку «Національний кредит»
• В он-лайні. Якщо Ви є власником картки Visa або Mastercard, за допомогою служби Приват24 (liqpay). Для цього Вам потрібно зайти в свій ЛК, вибрати в меню розділ «платежі». Далі дотримуйтесь вказівок.

Як налаштувати роутер?

Вся необхідна інформація для налаштування вказана в інструкції пристрою, а необхідні дані вказані в картці мережевих налаштувань (брошюра «Путівник абонента»), яку абонент отримав при підключенні послуги. Для налаштування роутера нашим співробітником існує два варинта, або виїзд фахівця до абонента, вартість послуги 120 грн. (60грн – виклик майстра, 60грн. налаштування роутера), або в офісі послуга надається безкоштовно. У телефонному режимі консультація по налаштуванню роутера не надається.

Усунення несправностей:

Не працює послуга Інтернет.

• Переконайтеся в тому що Ваше обладнання включено в мережу, а також у цілісності кабелю.
• Перевірте свій баланс, можливо Ваш платіж не «дійшов» вчасно.
• Якщо у Вас роутер і він підключений до комп’ютера через WiFi потрібно перевіряти налаштування мережі (чи підключений комп / планшет до WiFi мережі)
• Якщо у Вас роутер і він підключений до комп’ютера через кабель, тоді можливо неполадка укладена в роутере. Щоб з’ясувати це необхідно підключитися безпосередньо (висмикнути Інтернетний кабель з роутера і увіткнути його в комп’ютер). Далі перевірка налаштувань і роботи Інету
• Якщо пункти зазначені вище не допомогли, то необхідно зателефонувати в службу підтримки за тел. (093) 7777-904, (095) 7777-904, (098) 7777-904 і наш співробітник допоможе знайти причину неполадки.
• Якщо у Вас немає можливості подзвонити, Ви можете відправити запит в абонвідділ через ОК (розділ «Допомога») і отримати на нього відповідь найближчим часом.
• Якщо проблема не була усунена відразу, то диспетчер фіксує Вашу заявку і передає її в технічний відділ для усунення несправності.

Строки усунення несправності:

• Ми зацікавлені у тому, щоб Ви користувались послугою без перебоїв, тому усі неполадки намагаємось виправити швидко, у випадку коли ситуація не може бути усунена миттєво, то вона усувається протягом 48 годин з моменту отримання повідомлення від Абонента про відсутність Послуг (якщо несправність не пов’язана з поломкою обладнання або пошкодженням магістралі)
• У разі збою у роботі обладнання Оператора та/або пошкодження Мережі Оператора відновлювальні роботи виконуються протягом 5 робочих днів з моменту отримання повідомлення від Абонента про відсутність Послуг, якщо відновлювальні роботи неможливо провести протягом 5 робочих днів, тоді Абоненту повідомляється про інший строк.

Швидкість не відповідає тарифу.

На швидкість впливає багато факторів, першим серед яких є WI-FI роутер, тому (якщо Ви користуєтесь роутером) поперше треба відключити його від мережі і підключитись напряму до комп’ютера, після скористуйтесь розділом «Тест швидкості» через ОК – це дозволить Вам виміряти швидкість Інтернету за допомогою Speedtest. Показники тесту залежать від декількох факторів: навантаження на сервер, поточне завантаження лінії (скачування, завантаження файлів) і т.д. Перед вимірюванням обов’язково :

• Призупинити на час перевірки всі скачування, вимкнути програми менеджери завантажень (eMule, FlashGet, BitTorrent, Reget, DC++ та інші);
• Не переходити на сторінки, не відкривати сайти;
• Вимкнути всі програми, які можуть використовувати інтернет трафік (email клієнти, IRC, ICQ, Google Talk та інші IM; інтернет телебачення, інтернет радіо та інші програми);
• По можливості тимчасово вимкнути оновлення вашої операційної системи.

Цей тест не дає 100% вірного результату, а тільки реальний показник на поточний час.

Не працює КТБ!

Якщо не працює КТБ, або погано працює, то перш за все треба переконатись у цілісності кабеля та перевірити щоб він плотно «сидів у гнізді», якщо з цим все добре, то треба пересканувати канали. Якщо це не допомогло, то звертайтесь до нашого абонвідділу і ми знайдемо та вирішемо несправність найближчим часом.

Не знайшли відповіді на своє питання?

Ось декілька способів зв’язатися за нами

Зателефонуйте нам

Наші телефони:

+38 (095) 7777-904;
+38 (098) 7777-904;
+38 (093) 7777-904;

Або замовте послугу “Callback”